Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 12 Sep 2024 12:25:23 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Muraste jooks

Toimumise aeg: alates 29.09.2024 kell 10:00 kuni 29.09.2024 kell 14:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Muraste küla, Lee tee 9
(Muraste Kooli staadion ning Muraste küla tänavad)

Ürituse korraldaja: MTÜ TreeningPluss, esindaja Taavi Kasela, tel:
56676737; e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustaja: MTÜ TreeningPluss, Liina Kasela, tel:
56243397; e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutaja: MTÜ TreeningPluss, Liina Kasela, tel:
56243397

Tegemist on Harku valla sportliku jooksusarja neljanda üritusega, kus
osalevad alaealised ja täiskasvanud tervisesportlased. Ürituse
toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Noorte- ja põhijooksu ring on osaliselt planeeritud Muraste küla
tänavatel. Ühtki teed ega tänavat ei suleta, liiklus on häiritud vaid
lühiajaliselt, vajaduspõhiselt jooksjate möödumise hetkel. Jooksurada
julgestab TreeningPluss MTÜ koostöös vabatahtlikega.

Lugupidamisega

Benita Bankier

järelevalvespetsialist

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald